Veel gestelde vragen

1) Wat zijn de bezorgkosten voor mijn bestelling?

Voor bestellingen boven de €150,- (exclusief btw) rekenen wij geen bezorgkosten. Voor bestellingen onder dit bedrag bedragen de bezorgkosten €17,50 (exclusief btw).

2) Tot hoe laat kan ik mijn bestelling plaatsen? 

Wij vragen u om uw bestelling bij voorkeur vóór 16:30 uur te plaatsen. Bestellingen geplaatst na dit tijdstip zullen de volgende werkdag in behandeling worden genomen.

3) Zijn er speciale besteltijden voor bepaalde producten?

Ja, voor AGF-producten (Aardappelen, Groenten en Fruit) dient u uw bestelling vóór 16:30 uur te plaatsen. Voor gesneden groente en fruit voor 14:00 uur.

4) Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?

Ja, u kunt uw bestelling telefonisch bij ons plaatsen. Wij zijn bereikbaar van 8:00 tot 17:00 uur, van maandag tot en met vrijdag.

5) Hoe kan ik bestellen?

U kunt op verschillende manieren een bestelling plaatsen: Telefonisch, via mail, of via de webshop. Vraag via onze webshop of via verkoop@brouwer-horeca.nl een account aan om eenvoudig online te bestellen.

6) Kunnen jullie leveren aan mijn locatie?

In de onderstaande gebieden leveren wij.

Aflevergebieden

7) Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, het ophalen van bestellingen is mogelijk tussen 8:00 – 12:00 uur en 13:00 – 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag.

Op zaterdagen kunt u uw bestelling ophalen tussen 10:00 – 12:00 uur, en dit geldt voor de periode van 30 maart tot en met 28 september.

8) Mijn artikel is beschadigd of kapot, wat nu?

Mail ons op via verkoop@brouwer-horeca.nl voor meer informatie en dan komen wij met de beste oplossing voor u.